Sajnos kissé későn olvastam a levelet, de hátha... Íme tehát:

Dalma vagyok a 11.H-ból és én mint korcsolyázás kedvelő diák, arra gondoltam hogy a holnapi tanításmentes napon össze lehetne gyűjteni pár embert, hogy elmenjünk korizni.Nyolctól már lehet menni, ha bejelentjük hogy megyünk ingyenes, és a korikölcsönzés is féláron van, szóval 400Ft. Remélem lennének érdeklődők, én biztos hogy ott leszek pár lelkes osztálytárssal és ismerőssel. Legyetek szívesek ezt valahogy kihirdetni a Blogon. Nagyon megköszönném... Kár, hogy ilyen későn szóltam.. Talán elolvassák páran.. Előre is köszönöm

 

A bejegyzés trackback címe:

https://padanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr361544953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HungaryanWarrior 2009.11.22. 23:11:32

Dalma..nem hippik is mehetnek???:D

zekaxzi 2009.11.23. 13:00:17

Ne tessék Dalmocskát bántani.

(Dalma, az alvást választottam. Bocs. ;D)
süti beállítások módosítása