Fesztiválmustra 2010

 2010.06.10. 17:11

Sziasztok!

Íme a beígért Fesztiválajánló, szerintem mindenki megtalálja majd a neki (vagy éppen a pénztárcájának) tetsző partihelyet.
Pár zenekar (pl: Irie Maffia, Tankcsapda, Road, Depresszió, 30Y, CopyCon...) szinte az összes fesztiválon játszanak, ezért a továbbiakban nem pocsékolom rájuk a betűt. :)

 

 

VOLT fesztivál Június 30.-Július 3.
Tavaly is VOLT, idén is lesz Sopronban, ahogy azt illik.
Nincsenek tapasztalataim a VOLT-tal kapcsolatban, de a fellépők listája elég vegyes, úgyhogy annyira nem lehet rossz dolog...  A 2009-es Szigeten nagy sikert aratott Prodigy most a VOLT-on mutatja meg magát, de zúzhatsz rengeteg külföldi, és magyar előadóra is, Air, Billy Idol, Massive Attack, Ákos... stb.
Jegyárak: Igen, egy diák számára érdemes az ilyeneket megemlíteni, hogy hogyan tervezzék a költségvetést.
Napijegy: 9.990 Ft
Bérlet: 25.000 Ft
Honlap: www.volt.hu
 

BALATONSOUND Július 8.-Július 11.
Az elektronikus zenét kedvelőknek, a flitteres fölsőt viselőknek és a hidrogénezett hajú lányoknak... Irány Zamárdi! A Balaton-part hangulata igen ideális a partizásra, de én tutira nem leszek ott. De szerintem pótol engem David Guetta, aki eltolja majd a veszprémi diszkósok himnuszát. "Szekszi biiiiiccs...."
Jegyárak:
Napijegy: 15.000 Ft
Bérlet: 35.000 Ft
Honlap: www.balatonsound.hu

 

EFOTT Július 13.-Július 18.
Éljenenek a magyar zenekarok! Voltam a 2007-es EFOTT-on Debrecenben, szerintem nagyon igényes fesztivál. Már amennyiben ezt egy 14 éves meg tudja állapítani... Nekem az EFOTT-on volt életem egyik legjobb Tankcsapda koncertje. Idén Pécsett, azaz Orfűn kerül megrendezésre az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója.
Jegyárak:
Napijegy: 5.900 Ft
Bérlet: 15.900 Ft
Honlap: www.efott.hu


HEGYALJA fesztivál Július 14.-Július 18.
Tavaly, mikor az MTV-n (gyengébbek kedvéért az EmTíVín) megláttam, hogy fellépett a Slipknot, esküszöm sírva fakadtam. NEM VOLTAM OTT???!!!! Na mindegy, idén sem leszek, de azért én ajánlom mindenkinek, mert Tokajban sok a bor... ;) Idén nagyzenekarként a Motörhead fog fellépni, úgyhogy lessétek a bekksztédzsbe a Tankcsapda tagjait helyettem is, mert azok nagy fanok.
Jegyárak:
Napijegy: 7.500 Ft
Bérlet: 26.900 Ft
Honlap: www.hegyaljafestival.hu

PART 1 fesztivál  Július 28.-Augusztus 1.
Agárdon bemutatkoznak a pop, a  rap és a disco nagyjai, mint Akon, Nelly Furtado, és lesz a kedvencem is, a Disco*s hit. A Rádió 1 szervezésében lezajló buliban 100%, hogy a legújabb slágereket játsszák majd.
Jegyárak:
Napijegy: 12.900 Ft
Bérlet: 28.900 Ft
Honlap:  www.agardzeneifesztival.hu

SZIGET Augusztus 11.-Augusztus 16.
Hát a SZIGET az no comment... Egy orbitális buli a Hajógyári-szigeten. Vegyes véleményeket hallottam róla. Én egyetlen napra látogattam el oda, úgyhogy csak azt tudom mondani: ha bírod a strapát, szeretsz koszos lenni, és van egy kis dugipénzed, akkor mindenképp menj el. "Fényezz" egy kicsit, aztán ha ezek után emlékszel valamire, akkor számolj be kérlek, hogy milyen volt az Iron Maiden, a Gorillaz, az Ill Nino és a Children of Bodom. Szívem szakad belé. Persze még nem késő, még sok helyen lehet nyerni hetijegyet...
Jegyárak:
Akik most éppen "le vannak égve", azok csukják be a szemüket, ugyanis a Sziget horribilis jegyárakkal jön az idén is.
Napijegy: 12.000 Ft
Hetijegy: Ottalvós: 54.000 Ft
             Hazamenős: 46.000 Ft
Honlap: www.sziget.hu/festival


SZIN Augusztus 25.-Augusztus 30.
A Szegedi Ifjúsági Napok, talán össze sem hasonlítható a VEN-nel, mert itt Korda Gyuri helyett rázhatod a fejed a 'Final countdown' című Europe slágerre, a feneked meg a Sugababes-re, és Scooterre.
Jegyárak:
Napijegy: 6.200 Ft
Bérlet: 17.900 Ft
Honlap: www.szin.org

 

FeZen Szeptember 9.-Szeptember 11.
Ha még mindig bírod, és még mindig nincs eleged a hangzavarból, meg a porból, vagy egész vakációban otthon voltál, akkor nyárbúcsúztatónak ajánlom a Fehérvári Zenei Napokat. Székesfehérvár nincs messze, annyira nem is drága, úgyhogy még egy utolsó fesztiválozásnak tökéletes...
Jegyárak:
Napijegy: 4.000-5.000 Ft
Hetijegy: 10.500 Ft
Honlap: www.fezen.hu

*A jegyek elővételben olcsóbbak, én a helyszíni árakat írtam ki.
 

 

Na, de még mindig nincs vége ennek a hosszú listának, a július 14-17.-ig tartó veszprémi Utcazene Fesztivált még nem is említettem, bár ahhoz szerintem nem kell túl sok kommentárt írnom, mindenkinek van 'rutinja'... Kövezzetek meg érte, én sose szerettem az UZ-t.

Rengeteg kultúrális fesztivál is lesz kicsiny városunkban, egyik legnagyobb a Veszprémi Ünnepi Játékok (július 29.-augusztus 1.), világhírű előadókkal. Tavaly, az összes koncertet végignéztem, (én voltam a szuvenír boltban az eladókislány...) Nagyon fílinges a nagyszínpad a várban, az előadások is színvonalasak, és jók. Mondom ezt én, egy kultúrálatlan tuskó...

Ha valamelyik fesztiválra eljutsz, szívesen fogadjuk az élményeket kommentben. :)

El ne felejtsétek, hogy Ti nyáron is Padányis diákok vagytok, és a házirendet az iskolán kívül is be kell tartani!

...

Peheeersze!
Igyatok, pasizzatok, csajozzatok, partizzatok, csapjátok szét magatokat, ÉN MEGENGEDEM!!! 


de csak óvatosan... ;)
Kellemes nyarat kíván: PöDe
 

u.i.: a blog a szünet alatt sem fog elhalálozni, ne reménykedjetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://padanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr282072078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roliver 2010.06.12. 19:43:10

Kimaradt egy fontos feszt :D sokan nem tudnak róla pedig érdemes :D Szal a Rádió1 bemutatja:

Part 1 Fesztivál Július 28.- augusztus 1.
Agárd, Pop-strand

Pop, R'n'B, Dance, Hip-Hop, House, Trance feszitvál :)
Olyan fellépőkkel szerintem magért beszélnek a nevek : AKON, Nelly Furtado, Shaggy,Sean Paul, Laurent Wolf, Inna, Disco*s Hit, stb...

;)

PöDe 2010.06.12. 21:22:59

azonnal módosítom a bejegyzést! :D ;)

roliver 2010.06.12. 23:12:24

@PöDe: Jolvan :P Ráér :D:D

Mr. Teacher 2010.07.20. 14:30:27

Sajna elmarad a Part feszt szal már mindegy :D

PöDe 2010.08.27. 19:21:20

voltam a Szigeten, de "technikai okok" miatt nem kaptok róla beszámolót...
süti beállítások módosítása