- Na ez az ami nekem nem sikerült, ugyanis engem hajnali 2-4 illetve 4-6 óra között kiütött az álom. Néhány észrevételem akadt azért a Vasemberrel kapcsolatban...

A Vasember egy 24 órás sportprogram a Padányiban már egy jóideje. Érdekes szokás, hogy a fiúk kitiltják a lányokat a játékból. Ez a furcsa hagyomány hál' Istennek 12.-es korunkra megszűnik. 3 "Iron man'-t éltem már meg életemben (hogy repül az idő). A Padányi középiskolás diáksága kosár, kézi és focilabdában, valamint floorballban mérhette össze erejét egymás ellen, vagy éppen drága Tanáraikkal szemben. A 2010-es újítás egy fiú-lány vs. Tanárok röplabdameccs, meg egy sorverseny.

Ballagva lefelé a csarnokba vezető lépcsőn sajnos szembesültem egy szomorú ténnyel: (szánalmasan) kevesen vannak. Ez azért fáj nekem, mert jönnek a blogba a bejegyzések, meg a kommentek, hogy az a baj, hogy nincs program az iskolában. Ha meg van, akkor az a baj.
Van aki " 'tőzsdébe" meg " 'presszóba" jár az éjszakás iskolai program helyett. Az ilyen vessen magára, mert soha nem tudja meg milyen érzés hajnal 3-kor félkómásan kinézni a fullsötét T1-es terem nyitott ablakain, ahonnan dől be a -még autók zajával nem szennyezett- levegő, és azon gondolkodni, hogy a szembe lévő házban miért kapcsolták fel a villanyt.
Reggelre körülbelül 20-25 ember maradt a "talpán" (ebbe azt is beleszámoltam, aki feküdt). Azért ez elég "derék" teljesítmény ahhoz képest, hogy 2 évvel ezelőtt reggel 6-kor is "buli volt" a Vasemberen.

Sajnos eredményt nem tudok mondani, mert 7-kor hazaküldött a sors. De amint megtudom, le fogom ide írni.

...kissé tragikomikusnak érzem, hogy egy olyan programról amire senki (igennagy tisztelet a kevés kivételnek) nem ment el, írok egy olyan blogba amit senki (szintúgy) nem olvas...

azé' Pisz en' láv.

PöDe

A bejegyzés trackback címe:

https://padanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr861734801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[ŁHoD]Tom 2010.02.07. 22:43:00

Csokolom a blogozok kezet,labat:)
En a 25 halatatlan 1ke lennek es meg jatszottam is :P (legkozelebb remelem meg ekezet is lesz :P)

HunWarrior · http://www.kuruc.info 2010.02.09. 21:46:22

hát nem tudom...azért elég sokan voltak,bár ellenemre szóljon én is elmentem..Szerintem a fiúk nem tiltják ki a lányokat hiszen volt olyan meccs,ahol a Gyesi játszott 4 lánnyal..Csak az az idegesítő mikor mindenhol ott akarnak lenni és sír a szájuk,hogy hajnali 3kor senki nem ébresztette fel őket,hogy focimeccs van..:S
Ez volt tavaly pl.

csabá 2010.02.10. 10:14:53

Igazgató nénivel beszéltem, és ő aszonta, hogy nem is 25-en voltak, hanem sokkal többen...
Meg hogy itt voltak ex-padányisok is...
(Meg lehetett volna őket kérdezni (interjú) a padányiblog-ra is...)
Szóval kicsit pozitívabban szerintem.

dalmusz. 2010.02.10. 18:45:32

szerintem nagyon jó volt a vasember! engem már nemérdekel a létszám..énmár annyit beszéltem/írtam arről, hogy miért nem képesek eljönni többen (úgyse lehet rávenni őket)..a 12. lett az első helyezett, aztán az öregdiákok és tőlük maradtunk le mi(vagyis a 11.évfolyam) 2 ponttal, aztán a 10. és az uccsók lettek a 9. esek (deazért tökmenő hogy tőlük egész sokan voltak.:)

PöDe 2010.02.10. 21:26:44

szerintem is jó volt a vasember. A hangulattal semmi bajom nem volt, én is jól éreztem magam.

nem az "egész" vasemberen voltak 25-en, hanem reggel.

és én tök pozitív vagyok.

májkül, the oridzsinál 2010.02.11. 16:23:48

helyesbítenék: öregdiák 2 pontra lemaradva a 12-től, 11 fényévre lemaradva az öregdiáktól és a 12-től!:P

Lilac Lily 2010.02.11. 20:33:48

A tavalyihoz képest idén sokkal jobb volt a hangulat, szerintem. Tetszett, h többen maradtak szurkolni tanítás után, így nem volt kihalt a csarnok.
A 9.-esek tényleg nagyon sokan eljöttek, de ez szerintem csak az újdonság erejének volt köszönhető.
Egyet tudok: én jövőre is részt veszek a Vasemberen, és megint végig virrasztom az éjszakát:D.
süti beállítások módosítása