DÖK elnökválasztás

 2010.11.02. 19:12

Az utóbbi hetekben vad kampányolás volt az iskola folyosóin. Belléncs Era üresen hagyta a DiákÖnKormányzat elnöki pocízióját,ezért a diákság újat választott.

A hatalmas csatából, Ujvári Balázs került ki győztesen, gratulálunk neki! A tovább gombra kattitntva rövid interjút olvashattok vele.

 

Miért döntöttél úgy, hogy indulsz a DÖK elnökválasztáson?
Úgy éreztem és érzem, hogy fel kell dobni a diákéletet!  Ne csak tanulni járjunk suliba, hanem amennyire lehet, szórakozni is. Tudom nehéz lesz, de kitartó vagyok.

Mik a terveid?
Szeretném ha lenne megint Suliújság, bulik, kirándulások, pályázatok, egészség délután és több tanár-diák program.

Szerinted melyik terved az, amelyikkel elnyerted a diákság bizalmát/szavazatát?
A 12.A-s fiúkét az éjszakai focival, de hiába lobbiztam érte, a tanárok támogatása nélkül nem sikerült megvalósítanom. El is keseredtem miatta. Lesz helyette Mikulás-kupa. Remélem legalább akkora buli lesz ez is. Meg azért ismernek mások is, tanárok, diákok egyaránt. Gondolom ők is támogattak.

Sokan panaszkodnak arra, hogy az iskola közösségi élete haldoklik. Mivel kívánod ezt orvosolni? Szerinted sikerülni fog?
Ezzel kezdtem a kampányszövegem. A bulikat, pályázatokat és a kirándulásokat pont a diákság megmozgatása, és az iskolai élet felpezsdítésére találtam ki. Szeretném, ha tavasztól lenne több közös biciklis kirándulás a Balaton környékén, de a Sulizenekar projektet is akkortájt indítanám el. Ehhez rengeteg előkészületre és szervezésre lesz szükségem és természetesen a diákok és a tanárok támogatására. Úgy gondolom haladni és alkotni csak együtt lehet.

Ha jól tudom, ketten indultatok együtt a választáson. Ki a „jobb kezed” és ő miben segít neked?
Igen, jól tudod. Bertalan Ivettel léptem koalícióra. A Suliújság teljes mértékben az ő dolga lesz, illetve sok szervezésben is megosztom vele a feladatokat.

Egy ideig bizonytalan volt, hogy ki nyerte a választásokat. Örültél, mikor megtudtad, hogy mégis Te lettél a DÖK elnök?
Hogyne örültem volna! Azonnal beleugrottam az Era nyakába! :)

Mégegyszer gratulálunk Ujvári Balázsnak (11.A)! Ha bármi kérdésetek, vagy ötletetek van az iskolával kapcsolatban, forduljatok hozzá bizalommal. (Rendes ám az Ujvi, én bírom. :D)

A bejegyzés trackback címe:

https://padanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr302416929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása