A titok.

 2010.01.04. 21:10

 

"Az akadályokat akkor látjuk, ha levesszük a tekintetünket a célról."

 

Biztos, sokan azt hiszitek, hogy egy izgalmas titkot fogok
veletek megosztani, azonban mindenkit el kell keserítenem.
Vagy mégsem ?

 

A múltkor találkoztam egy bácsival a buszmegállóban, ami azért érdekes, mert mindketten kinéztünk egy buszt, viszont egyikönk sem szállt fel rá, mivel nem jött :D Ezért elbeszélgettük az időt, eleinte, egészen gyilkos gondolataim támadtak a bácsiról, de késöbb kiderűlt, hogy teljesen jó szándékú ember ! :D Ezen felbuzdulva, az élet nagy dolgairól beszélgettünk. Megvoltak az átlagos és unalmas kérdések: 'Mi leszel ha nagy leszel?' , 'Melyik egyetemet nézted ki magadnak?', egyéb mókaságok :D Ezekre mind készséggel válaszoltam és a hidegben, még jobban belemelegedtünk a beszélgetésbe :DD..
Éppen esőre állt az idő, és mondtam neki, hogy JAAAJ CSAK NE ESSEN.. Mire ő azt mondta, hogy; 'Ugyanmár. Ne legyél ennyire negatív, ha azt mondod biztos esni fog és ha esik, akkor végülis abban sincs semmi. Nem igaz?' :D ezen mosolyogtam egyet kettőt bájosan, majd szépen csendben álltam a megállóban tovább. Mondta, hogy rengeteg olyan embertől olvasott könyveket, idézeteket, akik teljes mértékben megváltoztatták az életét, világszemléletét. Így például : Brian Tracy , Paulo Coelho és így tovább. Továbbá azt mondta, hogy nézzek meg egy filmet. Végülis erről szeretnék most írni nektek.

acíme: A titok ..

Kezdjük ott, hogy galád módon letöltöttem :D Körülbelül másfél óra alatt lenn volt, tehát mindenkinek ajánlom figyelmébe xDD Mivel dokumentumfilmnek volt írva, már előre féltem, ugyanis valljuk be 'férfiasan', egyáltalán nem szeretem őket. De mivel a bácsi mondta, gondoltam azért is megnézem :D
Az egész úgy kezdődött, hogy egy nőnek meghalt az apja, adósságai voltak és mindenféle rossz dolog történt vele, már-már az egész életét felakarta adni. - gondoltam magamban, éljen !!! :D - Aztán különböző pszichológusok, kvantumfizikusok, metafizikusok, írók, szerzők, filozófusok beszélgettek 'a titokról'. Na már most, ha ez a címe úgy dukál, hogy megosztom veletek, hogy mit takar. - gyanítom ugyanis, hogy nagyon kevesen fogják az én hatásomra megnézni ezt a filmet, manapság az Avatar a menő.. xDD - Szóval, a titok, mint olyan, elvileg mindenkiben megvan. A titok alapja a vonzástörvénye, amiről a bácsi is hadovált ugyan, de semmit se értettem belőle :D A vonzástörvénye annyit tesz, hogy ha a jó és pozitív gondolatokat tartjuk szem elött és azokra összpontosítunk, akkor velünk is a jó dolgok fogna megtörténni. Ha pedig a negatívokat, akkor az ellenkezője. Erre egy egészen egyszerű példa, a suliban levő vizsgák. :DDD Latinból, németből, irodalomból, a kedvenc tételem húztam ki, mert marhára arra összepontosítottam, hogy AZT AKAROM :DDD töriből más volt a helyzet, ugyanis, egyedül a második világháborút nem tudtam és nagyon nem is akartam kihúzni, na már most, persze azt húztam. :DDD Szóval ebben biztos van valami, ebben igazat is adok :D Aztán ahogy egyre haladt tovább a film, a sok-sok filozófus csak beszélt beszélt.. Már nagyon untam, ugyanis hajnali 1-re időzítettem a filmnézést és ezért minden egyes eltelt perc után azért imádkoztam, hogy csak legye már vége :DDD NEM LETT !! :DDDD Aztán arról beszélt, a kedvenc bácsim, Dr. Joe Vitale (metafizikus, hipnoterapeuta, chi kung gyógyító WOW:D), na szóval ő mondta, hogy arra kell figyelni, hogy mindennél van rosszabb. Mindenben kereshetjük a jót, ugyanis az mindenben megvan. Mindenhol ott van. Olyan parányi dolgokban, mint egy perc, egy óra, egy nap, egy társ, egy barát, egy közösség, egy autó, egy zene, egy sport.. Mindenki amit szeret, abban leli örömét - gondolom ezzel nem mondtam nagy újdonságot -. (JAAA , egyébként mellékesen megjegyzem, hogy másnap anya panaszkodott, hogy fáj a feje. Ráförmedtem, hogy ugyanmár, miért panaszkodsz? még mindig jobb ez, mintha leszakadt volna a veséd :D, nem úgy reagált erre, mint ahogy a film említi ezeket a helyzeteket xDDD)  A film azt is említi, hogy a kívánságainkat helyezzük előtérbe. Azokat, amiket minden áron el akarunk érni. Akkor ezek valóra is válnak, de persze csak ha teszünk érte. Az elménkkel amúgy nagyban befolyásoljuk. HAHA :D Nekem is vannak kívánságaim, ahogy mindenki másnak. Hmm. A boldogságáért mindenki saját maga felel. A kívánságaiért, úgy szintén. Azonban mindenért hálát is kell adnunk, amit hangsúlyozom elvileg, nem lehet félvállról venni :D De ezt, mint jó padányis, vallásos diákok, úgyis értitek, mi az, hogy hálát adni :D Nem úgy, mint az egyik ismerősöm, aki papírra vetette, az alábbi dolgokat, miután megnézettem vele a filmet :DD
Íme:
Közeledik az idő, mikor.:

  • izmos leszek és szép
  • tudni fogok gitározni rendesen
  • sok pénzem lesz
  • lesz egy tökéletes barátnőm
  • jóillatom lesz parfüm nélkül is
  • és minden reggel boldogan kelek fel

KÖSZÖNÖM HÁLÁS VAGYOK ^^ !

Jót derűltem ezen. xDDD na mindegy. A lényeget azt hiszem értitek már. A hála nem abból áll, hogy össze-vissza hálálkodsz, közben azt sem tudod miért. Kérj és köszönj. Ennyi lehet a titka. Nem fecsérlem tovább a szót, IRODALOMRA KELL TANULNOM A VERSET :DDDDD .. Ajánlom figyelmetekbe a filmet, tényleg elég hasznos tud lenni. Köszönöm a becses figyelmet. pápá

"Amiben az emberi elme hinni tud, meg is tudja valósítani .. "

A bejegyzés trackback címe:

https://padanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr131646519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

epilepszia (törölt) 2010.01.05. 18:24:02

Fura, hogy nem ebbe a suliba járok és memocát se ismerem, de az ő bejegyzése nagyon nagyon tetszett, miatta biztos visszatérek még :)

PöDe 2010.01.05. 20:58:35

epilepszia: nem tetszik a neved... :P

HungaryanWarrior 2010.01.05. 21:07:29

Melinda,ez tök igaz.
"A hála nem abból áll, hogy össze-vissza hálálkodsz, közben azt sem tudod miért."
Gratulálok a bejegyzéshez:)

memoca 2010.01.05. 21:53:27

ne bántsd szegényt, azt se tudjuk ki az xDDDD

Benceeee :) kösziii ^^ végre valami, ami neked is elnyerte a tetszésed ;) :D

HungaryanWarrior 2010.01.06. 20:16:18

@Lucas91: de tudja....:)Szerintem nagyon is tudja=|

PöDe 2010.01.06. 21:19:21

sajnos tudom mi az... :P

PöDe 2010.01.06. 21:21:53

Amúgy magam is láttam a Titok c. filmet, meg a könyv is megvan. :D

Érdekes dolgok ezek, bár nálam soha nem jött be... Illetve de, de soha nem akkor, amikor épp azt akartam, hogy megtörténjen. Már rég mást 'vonzottam' magamhoz, amikor amit régen akartam az megtörtént. xD Szal így működik ez. xD

cicologus 2010.01.06. 23:15:33

érdekes film , de sokan bele magyarázzák azt ha minden a negatív gondolatot kizárnak jobb lessz. az ember nem képes rá a negatívumok is fontosak, sőt..ebbe az a titok ,hogy ha hiszel benne jobban értékeled a pozitív élményeket és nem veszed a szívedre a rosszat, és nem lesz jelentős hatású a sok jó mellett, amik mindig ott voltak csak nem tudatosultak..

memoca 2010.01.07. 05:53:26

ez igaz. és a negativ dolgok akkor is ott lesznek, ha megpróbálod kizárni öket. ettől függetlenül, valamilyen szinten biztos igaz. a negativ dolgokat biztos kilehet játszani :DDD

memoca 2010.01.07. 05:53:55

jokesz :DDDD már rég mást vonzottál? xD de legalább az elözö megtörtént..nem? xD
süti beállítások módosítása