Üdv Néktek, blogot egyáltalán nem olvasó Padányis diáksereg!

Jön a nyár, vele karonfogva a fesztiválszezon, ami egy egészséges lelkületű fiatalnak az éjjel-nappal tartó partit jelenti
Az R betű mentes hónapok első fesztiválja a Pannónia Fesztivál, Várpalotán a Cseri-parkerdőben. Nem telt el ez a 4 nap események nélkül.

Ha érdekel, kattints a 'tovább' gombra, ha nem, akkor az 'X'-re a jobb fölső sarokban.

Május 20.: Azaz a csütörtököt máris a PASO-val kezdtem, amin mint tudjuk, illik mindenkinek torkaszakadtából ugrálni. Higgyétek el, hatásosabb egy ilyen ska koncert, mint Rubint Réka bármelyik DVD-je. A Jäger sátorban karaokezásra volt lehetőség, amit Édesanyám és testvére azonnal meg is ragadott... Este a kihagyhatatlan Tankcsapdára zúzhattunk, de erre nem pocsékolom a karakterek számát, úgyis tudjátok már, hogyan zajlik egy TCS koncert. Mondanom sem kell, másnap kitörő örömmel mentem az iskolába, 2 csomag Győri Édes JóReggelt-el, mert akkor "délig tartó lendületem lesz". Igen, tartott délig, de utána olyan voltam, mint egy 300x mosott boxeralsó.


Május 21.: Sikeresen kialudtam magam, és újult erővel vágtam neki a pénteki napnak, ami sajnos tragédiába fulladt. Vagy nem is volt akkora tragédia? Minden előzmény nélkül vérző orral rohantam a mentőállomásra a nagy színpad mellé. Ott 3 nagyon "szinaptikus" mentős látta el piros orrlikam. Hosszú történet lenne elmesélni, hogyan lettem ott a mentőben másfél óra alatt Annából Mannácska, hogyan került szóba a Family Guy, és hogy milyen hangot adnak egy gátfutónő különböző testrészei. Mellettem egy koponyaalapi törést ápolgattak, úgyhogy kicsit szégyelltem magam, hogy ott vagyok egy mezei orrvérzéssel. Azért jó volt velük találkozni, és összespannolni. Először is azért, mert nagyon jó arcok voltak. Másodszor meg azért, mert ritkán lát az ember, olyanokat akik ennyire szeretik a munkájukat, akármilyen nehéz. Szerintük "Ez szerelem...". Úgyhogy gyerekek, Padányi EÜ-s iskolába járunk, tessék tanulni és mentőorvosnak elmenni, mert akkor járhatsz a bekksztédzsbe, és ingyen ihatod a Monstert. :D Apropó Monster... Ne igyatok belőle sokat. Csupa természetes anyag van benne. Tanuljatok más hibájából -> Magas vérnyomás és órákig tartó orrvérzés lehet az eredménye. Azért jó volt a Magna Cum Laude: a mentőből isteni az akkusztika. A Depresszió koncertre persze kikúráltak. Közben a mentősök "szigorú" tekintete óvott attól, hogy nagyon rázzam a fejem.

 


Május 22.: Természetesen a veszprémi közép- és általános(!!!?) iskolásoknak is jutott karszalag a fesztiválra, kinek zöld(4 napos), kinek piros(3 napos jegy). Elkülöníthetőek voltak a különböző iskolák "klikkjei", mert ugye egyedül annyira nem élvezetes a bulizás. Én (ismeretlen okokból) nem a Padányis, hanem egy Lovassys diákokból álló falkához csapódtam hozzá, de nem bántam meg. :D Úgyhogy kis "alapozás" után szétizzadtuk magunkat a Vodafone sátorban a CopyCon-on,majd még egy pici "alapozás" után már a 30Y is tetszett. A Road pedig zúzós volt, mint mindig, bár a SKA zenének nagyobb sikere volt.


Május 23.: Vegyes érzelmekkel jöttem haza a Cseri-erdőből. A Belga idén is kitett magáért, tudjátok érdekes élmény (főleg egy Padányisnak(!!!)) amikor 20.000 ember trágár kifejezéseket skandál szabadtéren. Előtte megsirattuk a Kispált,és Fish!-en megtapasztalhattuk, hogy milyen érzés az, amikor "...majdnem Kalifornia". A Pannónia Fesztivált az Irie Maffia lazás, rasztás, beszívottas, és nem utolsósorban részeges koncertje zárta. Kell még valami?

Nemsokára jövök a Fesztivál ajánlóval, hogy a Padányis diák NE tanuljon a nyáron.:D

Üdv.: PöDe

A bejegyzés trackback címe:

https://padanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr402025400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása